ارسال تیکت
در صفحه اصلی روی دکمه پایین صفحه بزنید.
در انتهای صفحه بر روی دکمه ارسال تیکت جدید بزنید.
در این صفحه دسته بندی موردنظرتون رو انتخاب کنید و بعد محصول مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
به عنوان مثال ما پشتیبانی دوره و متاپل را انتخاب کردیم.
در این صفحه در عنوان تیکت موضوع خود را بنویسید، در محتوای تیکت توضیحات خود را بنویسید، اگر اسکرین شات دارید در قسمت افزودن پیوست قراردهید و در نهایت دکمه ارسال تیکت را بزنید.
در انتها با این صفحه روبرو میشوید و تیکت شما ثبت شده و منتظر ارتباط از طرف کارشناسان ما باشید.